Tuesday 14 March 2017

SHAKLEE | SELAMAT & BERKESAN



ADAKAH PRODUK SHAKLEE SELAMAT & BERKESAN?

Setiap kali kita hendak memilih sesuatu produk samada supplemen, produk kecantikan & sebagainya, haruslah kita sebagai pengguna menyemak terlebih dahulu kandungan produk tersebut untuk menjamin keselamatan dan keberkesananya terhadap tubuh badan kita.

Shaklee sendiri amat mementingkan keselamatan & keberkesanan bagi setiap produk yang dikeluarkan serta membelanjakan berbilion ringgit untuk menjalankan R&D bagi tujuan tersebut. Shaklee mengamalkan prinsip selamat, berkesan & semulajadi. Produk shaklee dijamin selamat kerana berasaskan bahan semulajadi yang sangat dipantau dan dijaga sumbernya. Bukan supplemen sahaja, malah Shaklee juga turut membuat kajian untuk menghasilkan botol-botol yang selamat digunakan untuk menyimpan supplemen. Hebat ke hebat shaklee nie? Begitu teliti sekali untuk memastikan setiap produk selamat dan berkesan sepanjang masa.

Kelebihan yang membezakan Shaklee dengan supplemen lain ialah Shaklee mempunyai Landmark Study. Apakah Landmark Study ni?

Landmark study ialah kajian yang telah dijalankan oleh individu luar (pihak ketiga) iaitu Dr. Gladys Block. Kajian ini telah dijalankan terhadap 3 kategori pengguna iaitu

1) Pengguna Shaklee yang telah mengamalkan Shaklee selama lebih 20 tahun
2) Pengguna supplemen lain selama lebih 20 tahun
3) Orang awam yang tidak mengambil apa-apa supplemen




Hasil kajian menunujukkan pengguna Shaklee adalah lebih sihat serta kurang berisiko mendapat penyakit-penyakit berbahaya berbanding golongan yang mengambil supplemen lain dan golongan yang langsung tidak mengambil sebarang supplemen.

Malah, kajian juga menunjukkan golongan yang mengambil supplemen lain adalah lebih berisiko mendapat penyakit jika dibandingkan dengan golongan yang tidak mengambil apa-apa supplemen. Ini terbukti melalui kajian dan bukanlah cerita rekaan.

Jika anda bukan pengguna Shaklee, mungkin anda boleh nilai sendiri dari hasil kajian di atas.

Kesimpulannya, produk Shaklee telah terbukti serta dijamin selamat, berkesan & semulajadi. 

Mahu bertukar ke Shaklee, boleh hubungi saya di talian: 017-6890244 atau emailkan kepada nurulhayatiazman@yahoo.com .


Nukilan,
Nurulhayati
(HEALTH & BEAUTY CONSULTANT)





No comments:

Post a Comment